lauantai 9. lokakuuta 2010

Yhteydettömässä tilassa

Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielellä,
mutta minulla ei toimi Soneran laajakaista,
olen minä vain helisevä vaski
tai kilisevä kulkunen.

Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja
ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon,
vaikka minulla olisi kaikki data, niin että voisin siirtää gigabittejä,
mutta minulla ei toimi Soneran laajakaista,
en minä mitään ole.

Niin pysyvät nyt Elisa, DNA ja Sonera,
nämä kolme,
mutta suurin niistä on Sonera.

Oi, anna siis Sonera datani virrata valokuidussasi,
älä sulje pistorasiaasi minulta,
vain sitä niin toivon sekä minä että tietokoneeni Minna ja vähän vaimokin,
sillä muuten en pysty huomenna soittamaan suosikkiasi Sunnuntaiklassikoissa,
siihen en tällä kilpailijan mobiililaajakaistalla pysty!

Mutta eivät taida asentajasi olla viikonloppuna töissä, oi Sonera :(

5 kommenttia:

SusuPetal kirjoitti...

Ihanaa, ahdinkosi synnyttää sinussa runoilijan!

Krisu kirjoitti...

OI EIH... Eikö siitä Sonerasta pääse eroon? Mulla on ollut Elisa ja olen täysin tyytyväinen. Viikko sitten kyllästyin modeemin kenkkuiluun, langaton yhteys pätki niin pahasti, ja vein modeemin korjaukseen tai vaihtoon. Olihan se kyllä palvellutkin jo yli 4 vuotta. Lähdin elisa shopista 10€/kk köyhempänä, mutta laajakaistan nopeus 3Mb on vaihtunut 100Mb:iin!!!! Todellisuudessa se näyttäisi olevan 30Mb, mutta maksu nousi vain kympillä kuussa!
Yhteys toimi kahden tunnin lälkeen sopimuksen allekirjoitushetkestä Kiitos Elisa ja Elisa viihde-paketti!!! Lisäksi vanhan digiboxin 160 G:n on lisääntynyt 5000 gigaan!

Mie kirjoitti...

Otan osaa, miulla ero vireillä!

lepis kirjoitti...

Parane pian!

Nyt tämä yhteytesi kummittelee myös oikein urakalla. Googlereaderi toi tämän postauksen eetteriin jo aamusta, yritin kommentoida, mutta ei huolinut. Nyt tämä popsahti uudelleen GR:stä...

Haneli kirjoitti...

Klikkasin google readerissa otsikkoa, ja se väitti, että "blogikirjoitusta ei ole olemassa".